Transit Corridor Project- Community Open House

Light Rail Transit Line
 
Please join us for a community open house to learn the latest updates on the West Santa Ana Branch Transit Corridor Project, a new 19-mile light rail transit line that will connect southeast Los Angeles County to downtown Los Angeles.
 
Information will be provided on the alignment and stations being proposed in Paramount and team members will be available to answer questions. Your input is important as the
environmental process continues for this project.
Another round of Community Update Meetings will be held along the entire project corridor in Fall 2019, so stay tuned.

Meeting Details
Date: Monday, September 9
Time: 6-8 PM
Location: Progress Park - Progress Plaza West Community Center, 15500 Downey Av, Paramount, CA 90723
 
 

español

Acompáñenos en una exhibición abierta pública para conocer las últimas actualizaciones del Proyecto del Corredor de Transporte de West Santa Ana Branch, una nueva línea de tren ligero de 19 millas que conectará el sureste del condado de Los Angeles con el centro de Los Angeles.
 
Se brindará información sobre la alineación y las estaciones propuestas en Paramount, y los miembros del equipo estarán disponibles para responder a sus preguntas. Su aporte es importante durante el proceso ambiental que continúa para este Proyecto.
 
Habrá otra serie de reuniones de actualización para la comunidad a lo largo de todo el corredor del proyecto durante el otoño de 2019. Más detalles a seguir.
 
Detalles de la Reunión
Lunes, 9 de septiembre de 2019
6-8pm
Progress Park - Progress Plaza West Community Center, 15500 Downey Av, Paramount, CA 90723